"För att jag är en skejtare"

Har varit lite dåligt med bilder på sistone så här får ni två stycken på mina söta kusinbarn L & A.

Hemma hos mig. Storebror ser till så att lillebror inte bränner handen :)


Love drog ner byxorna och jag frågade varför: - För att jag är en skejtare. haha sötnos!

Ska bli bättre på att ta nya kort när jag gör saker fast har som tröttnat på det lite så vi får väl se om jag kan hålla mina ord,haha. Skulle egentligen ha publicerat detta inlägg innan jag åkte iväg till träningen men så blev det inte för min dator la av precis då. Nu blev det iofs ingen träning för det var stängt! Fan, jag som var så taggad. Imorgon ska vi kolla om det finns någon tid att spela badminton istället :) hoppas hoppas

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

nice trevligt med film

2009-01-05 @ 21:26:56
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0