Film ikväll

Jobb som sagt till halv fem idag och sen var jag förbi farsta centrum för att hämta ut en bok på biblioteket. Där lånade jag även systrar i jeans så nu ska jag lägga mig i soffan och kolla in den, chaitéet är med såklart ;)
Vet inte om jag sett den innan, isåfall var det nog ett tag sen. Gratisfilm är ju aldrig fel. Alla pratar ju om twilight böckerna så jag får nog ta och spana in någon sådan också när pengarna trillar in på kontot. Verkar som att de är populära iaf.



Efter filmen blir det sängen för imorgon börjar jag jobbet klockan sju så bums i säng sen alltså!

Kommentarer
Postat av: Cattis

SV: haha ja det är det absolut :)

joda det är bara bra med mig lite trött bara, & med dig då?



har tänkt på att kolla på den filmen, är den bra?

2009-01-21 @ 20:50:57
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cattis

SV: hehe ja det får du absolut göra :)

2009-01-21 @ 20:54:44
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0