Det är såhär jullov ska vara...

Idag har jag tvättat och min lilla kanin har fått skutta runt i vardagsrummet. När han väl kom på hur kul det var att hoppa ut ville han aldrig in igen. 2 1/2 har han fått vara ute idag men sen ville jag få in honom så att det inte blir stress med det sen.
Ikväll blir det film hos Camilla och imorgon kommer familjen på middag hos mig. Mys, det är såhär jullov ska vara!
Synd bara att man hela tiden ska ha ångest för arbetet man ska skriva.
Är så sjukt snuvig också men tror att det beror på att jag har umgåtts väldigt mycket med katter på sistone = allergisk. Inte bra men svårt att komma ifrån då bästa kompisen har katt.
Ska väl ta och göra lite middag nu innan jag drar sen.
Hoppas ni får en mysig fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0