Badminton

Nu ska jag snart iväg och spela badminton med Camilla och Jossi i Enskede hallen. Ska bli jävligt roligt och skönt att få röra på sig lite. Badminton är ju bra kondition och eftersom man blir lite tävlingsinriktad så får jag nog fart på benen. :)
Annars har jag faktiskt pluggat idag och är alldeles strax färdig..pheew.
Får göra det som är kvar när jag kommer hem.
Onsdag, torsdag och fredag ska jag jobba. Ska bli skönt att göra något vettigt om dagarna, känns som om det var ett tag sen. Däremot kanske det inte blir så kul att vara ute i den här kylan då jag och en annan tjej tydligen ska ha alla femåringar och fyra fyraåringar och gå på utflykter med de. De håller nämligen på och bygger om så därför blir det utflykter med barnen.
Kan iofs vara roligt om vi kan åka till nåt ställe inomhus,haha :)

Nej nu måste jag ta på mig för snart blir jag upphämtad..puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0