woke up with a smile

Vaknade tidigt idag, två timmar innan klockan men det tyckte jag var lite överdrivet så jag somnade om men vaknade pigg ändå när klockan ringde. Himla skönt. Nu verkar det som om att jag börjar leva igen. Har sovit så sjukt mkt på sistone.

Torsdag och idag har vi en sån där tråkig basgruppsdag. Åh, de är så värdelösa men tre timmar håller det på så det är väl bara att pallra sig dit.
Såhär brukar en vanlig basgruppsdag se ut:
09.00- 09.40- vi ropar upp vilka som är här, pratar om vädret och dylikt.
09.40-10.20- fikapaus
10.20- 11.45- kanske får någon artikel som vi sedan diskuterar men eftersom vi sedan inte längre har något att prata om så får vi gå tidigare.

Det låter väl givande? Blir gaaalen men aja. Ska jobba efter skolan så jag ska nog skylla på att jag ska till doktorn så att jag kan gå tidigare. Vi får se, beror på om vi gör nåt kul men det tvivlar jag på.
Nu ska jag dricka upp mitt chaité och sen bär det iväg till skolan. Vi hörs när jag kommer hem från jobbet vid halv 6-tiden.

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; tack! :) Gick dock inte så bra ..

2009-02-12 @ 10:43:52
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: mikkaelo

sv; tack! :) Gick dock inte så bra ..

2009-02-12 @ 10:43:55
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0