vill bara vara klar nu...



Här spenderar jag min dag. Har ätit lite lunch och varit och handlat lite godis precis. Inte för att jag tror att det hjälper till i pluggandet men gott är det =) När jag handlade på ICA häromdagen så fick jag ett brev av de.
 I det fanns ett formulär som de vill att man fyller i, vad man tycker om butiken osv. Där låg även en gratis talong på en 200 g chokladkaka.
Hämtade ut den också. Perfekt att ha på bilresan på fredag...då åker jag nämligen upp till Härnösand med familjen.
Vi ska ha lite släkthelg innan min morbror med familj säljer sitt hus.

Tvättar gör jag också samtidigt som jag pluggar. Lite dumt kanske eftersom jag måste springa upp och ner några ggr och alltså inte kan sitta och koncentrera mig fullt ut men det var nödvändigt och imorgon har jag inte tid så det fick bli nu helt enkelt.

Nu ner till tvättstugan och sen blir det plugg resten av dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0