Tävling man inte får missa


Engla har ju en tävling i samarbete med Airtours som man inte kan motstå att vara med. Man tävlar alltså om ett presentkort på 10.000:- att resa för som första pris men annars vinner 24 stycken 500:- i presentkort.


Om jag skulle vinna så skulle jag vilja åka till New York för det har jag drömt om i många år.
Här är mitt tävlingsbidrag:


Som student är det svårt att få pengarna att räcka till,
att till New York kunna åka som man vill.
Att med bästa vännen få resa bort några dagar,
shoppa, dricka och äta lyxmiddagar...
...det är för mig något som skulle vara kul,
och då skulle jag inte behöva längta efter jul.


Nu hoppas jag på det bästa och på att ni som inte är med och tävlar håller några tummar för min skull =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0