svimattack

Läskigt, imorse när jag ställde mig upp höll jag på att svimma. Det bara svartnade för ögonen på mig och jag slängde mig direkt ner i sängen igen för att inte ramla omkull. Låg där ett tag och sedan var det bra. Drack massa vatten när jag kom upp och åt en banan.
Åkte till skolan trots att jag inte kände mig hundra för jag orkade inte göra någon kompletterande uppgift (som man fått göra förut när man missat en lektion) men sen när jag kom dit sa läraren att man inte behövde det. Jag höll ut i en timme men sen åkte jag faktiskt hem. Kändes inte som om jag skulle missa något viktigt iaf på dagordningen.
Nu ligger jag i soffan och vilar för om någon timme ska jag ju in och hämta busungarna på dagis så då vill jag vara pigg åtminstone. Jag hostar fortfarande och är förkyld men tror inte att jag ska smitta så det är lugnt för killarna.

Ska nog ta och äta något nu och sen blir det soffan igen.
Har ni en bra torsdag hittills?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0