Prison break

Nu ska jag bege mig mot C. Plugget gick väl halvbra idag, inte alls nöjd med min insats och ångesten fortsätter att växa i min kropp. Samma känsla varje gång men nästan värre nu då uppgiften känns helt hopplös.
Antingen är det jag som är skoltrött eller så, ja jag vet inte. Skoltrött är nog det rätta ordet. Två år kvar...fy fan!

Nej nu blir det istället lugn och skön kväll med C. Vi ska kolla Prison break och något annat kul innan det men sen blir det nog sängen efter det för igår gick vi och la oss så sent.
Blir det inget jobb imorgon så hörs vi på förmiddagen men annars så får ni ha en bra tisdag imorgon!

Hej så länge!


Asgammal bild när jag tyckte att det var kul att ta kort med webcamen...ni får nöja er med den tills jag orkar ta lite nya kort på mig själv. Kanske ska be syrran fota mig lite nästa helg när vi ses ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0