Pluggdag

Idag är det som sagt pluggdag och jag var hos Emma en stund nu på dagen och pluggade men det gick lite trögt för oss.
Nu ska jag göra ett sista ryck för idag så får vi se hur det går. Chaitéet står här bredvid mig och förhoppningsvis får jag lite gjort iaf.
Vet ej hur morgondagen blir med jobb nämligen och därför blir jag lite stressad över plugget om det är så att jag ska jobba imorgon. Jag vet, jag kan välja det själv men har sett schemat för nästa kurs och det var inte många lediga dagar så vill ändå passa på nu.


Lolita och Lucas pussades häromdagen :)
Det här var innan vi släppte ut honom då vi ville att de skulle få lukta lite på varandra först. Nu återstår bara att se om det blir några kaninbebisar.

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

Åh vilka fina bebbar det kommer bli :'D

2009-02-17 @ 13:28:41
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0