Ikea ikväll

Har väl inget roligt att skriva direkt eftersom jag är hemma idag igen. Halsen vill inte ge med sig och vaknade med något som kändes som feber. Har ingen termometer så jag kunde inte kolla. Nu känns det dock bra förutom förkylningen.
Hade en föreläsning idag mellan 10-12 men orkade inte sitta och hosta mig igenom den så alltså stannade jag hemma.
Bättre att bli frisk till lektionen på torsdag istället.

Sov hos C inatt, kom hem vid åtta och somnade runt 9 igen och sov i soffan till klockan 12 så lite sjuk är man väl.
Nu passar jag på att tvätta och vid femtiden kommer mamma hit och sen kommer pappa och hämtar upp oss och så åker vi till Ikea. Ska inhandla lite nya grejer till lägenheten och få lite ordning i sovrummet. Ser inte alls ut som jag vill nu.
Ska försöka att inte bränna alltför mycket pengar men det är ju "så billigt".

Nu tar jag mig en kopp varm choklad med vispgrädde och hoppas på att hostan ger med sig lite med det :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0