Godmorgon

Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag men dock inte så många timmar som man ibland vill.
Verkar inte bli något jobb idag för de har inte ringt så nu får jag helt enkelt ta mig i kragen och försöka plugga så mycket som det går idag. Vill verkligen inte känna paniken stiga imorgon men känner jag mig rätt så blir det nog så ändå.
Konstigt det där, att man inte kan ha bättre pli på sig själv.
Det är nog aldrig så rent hemma hos mig som innan ett arbete ska in för man kommer ju på att man bara MÅSTE städa lite.

Bra ändå när jag sover hos C och han jobbar för då kommer jag upp tidigt och dagen blir inte så kort. Nu ska jag faktiskt snart åka in till stan och köpa en bok och sen blir det att åka hem och plugga.

Update: Vad besvikna vi blev igår förresten när det inte var något Prison Break. Har det slutat nu alltså?

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Tusen tack Elin! :)

2009-02-17 @ 13:29:02
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0