Gamla eller nya?


Little by little- Oasis

Den här låten har jag gillat så länge som jag kan minnas och tröttnar gör jag inte heller. Jag älskar musik som många andra...får massa tankar av vissa låtar och använder musik som terapi på ett sätt. Det enda jag tycker kan vara lite tråkigt är att det kommer en massa nya låtar hela tiden, missförstå mig inte, de är grymma en del, men tycker ni inte att man tröttnar på de efter ett tag?
Gamla låtar som jag har lyssnat på från att jag var barn tills 17-års åldern ungefär fungerar fortfarande och jag tycker nästan att gamla låtar är bäst. Vissa nya sätter iofs också sina spår. Better in time är ett sådant exempel.
Aja, lyssna och njut på låten nu istället! =)

Ska träffa C snart och kanske hans brorsa så ingen mer uppdatering ikväll. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0