En rolig överraskning

Jaha, två dagar har redan gått av denna vecka och jag som hade "lovat" mig själv att börja skriva på arbetet redan men det har jag ju såklart inte gjort. Kommer sluta med att jag sitter med det sista dagen, som vanligt.
Tro det eller ej, men jag ligger faktiskt i sängen redan. Kände mig lite halvseg och vad är inte skönare då än att lägga sig i sängen, läsa lite bloggar och sen kolla på ett avsnitt av O.C?! Jag tycker om det iaf =)

Pappa ringde och kom med en trevlig överraskning för mig. Imorgon ska nämligen han och jag spela tennis! :D
För er som inte visste det så spelade jag tennis från ca 8-15 års ålder. Riktigt skoj tyckte jag men sedan tröttnade jag på träningarna. Tävlade en del och det gick ganska bra så det ska bli kul att se hur bra det går imorgon. Tennis är ju en ganska svår sport egentligen och jag kan tänka mig att jag är lite ringrostig nu eftersom jag inte spelat på hur länge som helst.
Ska bli kul hursomhelst så tack pappa för att jag får följa med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0