En dag som denna...

En sån här dag önskar jag ibland att jag vore egen företagare...typ designer, fotograf eller nåt roligt. Idag är jag nämligen "ledig" från skolan och har inget jobb så vad sjutton gör man liksom. Plugga kanske ni tänker..jo det vore iofs bra men neej, det får nog starta på söndag.

Tänkte ta mig en promenad till Farsta strand iaf och lämna ett par nycklar som jag lånade i fredags när jag stängde skola/dagis. Fint väder så det ska bli skönt.
Tar med mig hårfärg och hoppas på att Camilla vill möta upp mig efter jobbet och hjälpa mig med det och sen ikväll blir det ju tennis som jag skrev igår, wihooo =)

Eller njaa, kom på en bättre sak som skulle vara roligt att göra en dag som denna. Åka snowboard!
Just nu är syrran på väg upp till Lofsdalen med min snowboard (hennes blev snodd för ett tag sen) och får åka runt i backarna. Har jag sagt hur galet avundsjuk jag är på dig?


bild lånad från google.se

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: det hade varit roligt. vars är det du bor?

2009-02-11 @ 16:37:05
URL: http://juulan.se
Postat av: a n n a

förstår det...kan hälsa att den gick fint i backarna;)



men du...vad ska ni göra av alla minikaniner!?!?

2009-02-15 @ 09:54:26
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0