Drinkkalas



Ikväll blir det drinkar med Camilla och eventuellt Love m.fl. Vore riktigt skoj att träffa honom då det var superlänge sen men men, vi får se.
Idag fikade jag med Vickan som jag inte heller sett på länge och det var så mysigt så. Kul att se dig igen baby!

När jag kom hem från stan bytte jag Lucas bur och sedan dammsög jag hela lägenheten (oj, lät lite som att det var världens största lägenhet, men det är ju faktiskt bara en tvåa,haha). Nu har jag precis ätit lasagne, köpt, inte hemmagjord tyvärr..coca-cola till det. Tyckte att jag förtjänade det om man får säga så.
Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och bli lite anständig, kolla ut nån rolig outfit också för även om vi nog ska vara hemma hos mig så är det kul att klä upp sig :)

Vad gör ni ikväll då?
Aldrig nån som svarar men fråga kan man ju alltid göra ;)

Kommentarer
Postat av: a n n a

jag har bowlat och ska till klasse o dricka lite rödtjut nu! puss!

ps. skorna var söta...

2009-02-07 @ 20:42:24
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0