Det blir en lugn dag

Fått sådan hosta och idag är jag ledig från både skola och jobb. Detta innebär en lugn dag hemma för min del.
Imorse var jag duktig och gick till doktorn först eftersom jag ändå var uppe. Gjorde sällskap med C till Farsta och träffade även på Camilla.
Nu är jag hemma och sitter och kollar på nåt matprogram på tv samtidigt som jag läser bloggar. Känns lite som under sommarlov när man inte har något att göra, fast jag klagar inte.

Var inne på apoteket och köpte på mig lite bra-ha-saker mot förkylning. Däremot brukar det inte hjälpa så mycket men det känns ju bättre iaf :)haha.

Om ett tag ska jag försöka röra mig mot videoaffären och kolla om det finns nån bra film jag kan titta på istället.
Såhär på dagarna går det ju inte världens bästa program direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0