1 februari 2009


Hur jag fick dig att älska mig- Kent

Filmen igår var hur bra som helst. Den ska ni absolut gå och se ni som inte gjort det än. Jag pratar alltså om Benjamin Button´s otroliga liv. Gullig, sorglig och rolig film.
Vi tog bilen till Heron för i stan försvann platserna snabbare än snabbast. Efter bion åkte vi hem till C och sen idag tog jag bilen hem. Ikväll lämnar jag den hos mamma och pappa och passar då på att äta middag med dem :). Pappa bjöd faktiskt in mig igår redan ;)hehe.
Funderar på om jag ska åka dit lite tidigare och ta ett bad kanske. Gud så jag saknar badkar ibland. Speciellt nu när det är kallt ute. Ska kolla upp vad sånt kostar att sätta in. Vet ni nån bra sida på internet med badkar?
Ikväll kommer förmodligen C hem till mig. Känns bra för då slipper jag sova ensam inatt. Man blir snabbt van vid att ha någon vid sin sida, håller ni inte med mig?

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej gullunge! :]

Din blogg är verkligen jättesöt :*



Vad ska du hitta på ikväll? <3

2009-02-01 @ 18:02:23
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0