TGIF

Thank god it´s friday! Blev ledig idag och då satte jag igång med både det ena och det andra här hemma såsom tvätt och städning. Tvätten är nu färdig och jag ska bara vika lite kläder sen som inte riktigt hade torkat.

Idag börjar helgen och jag vet faktiskt inte vad jag ska göra...antagligen blir det gos med älsklingen och sen imorgon får jag antagligen hit kaninbebisarna så då blir det massa gos med dem också :)

Lillplutten

Känner för att göra nånting mer och inte bara sitta hemma hela dagen så jag får se om jag orkar ta mig till Farsta C för lite julklappsshopping kanske.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

nej men vilken sötis ;D

2009-12-11 @ 14:06:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0