Snöstorm

Efter en lång dag med både jobb och skola gick jag hem och på vägen halkade jag såklart och slog i låret/rumpan. Aj! Dock ingen handled som stukades så man får vara tacksam. Se upp där ute säger jag bara!
Snacket om snö fortsätter men herrejösses vilket väder vi hade idag. Snöstorm kan man lugnt säga!

Busschauffören körde som en snigel på 70-vägen imorse men jag var bara tacksam så länge jag skulle hinna med t-banan också. Skulle egentligen fått vänta 15 minuter på den men det blev bara två så då kan ni själva räkna ut att bussen var försenad. Ganska väntat dock.

Imorgon blir det jobb igen och efter det blir det mys hela kvällen lång med pojken min som jag saknar som en galning nu..åh vad jag längtar!



Såhär såg det ut igårkväll hemma och utanför mig. Är så mysigt när det blir snö sådär runt fönstret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0