Shop ´til you drop

Hej! Haft en jättemysig dag med Tina och Vickan. Vi var först på Ikea där vi även åt lunch (köttbullar såklart) och sen åkte vi vidare till Rusta och Jula för att kolla på lite mer julsaker.
Jag hittade inte så mycket utan kom ut från Ikea 170:- fattigare men lite smått och gott fick jag med mig iaf.

Grytlappar svarta, kronljus 100 st, två ljushållare(?), kort till mina ramar och till slut olika mått till matlagning och bak.

Egentligen behöver jag bara matskeden för jag har tappat bort min på något konstigt sätt men 5:- kostar det bara och vem vet, nästa gång kanske jag tappar bort decilitermåttet :)

Blev även presentpapper och snören från Rusta. Jag gillar lila!

Så, det var allt jag köpte men redan på måndag ska jag till Ikea igen med C så då kanske det blir lite mer shopping. We´ll see. Nu ska jag gå och köpa mig något att äta för om två timmar ska jag gå och se Bröderna Lejonhjärta på stockholms stadsteater med klassen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Så sjukt roligt på Ikea..haha:)

2009-12-03 @ 19:42:33
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Å vad roligt med lite IKEA shopping =)

2009-12-05 @ 10:07:26
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0