Lilla julafton med pojken min

Igårkväll hade jag och C lilla julafton, lite sena men det var lika mysigt för det. Till middag blev det dock ingen julmat utan vi körde på potatisklyftor i ugn och fläskfilé =mums!

Vi la klapparna under granen för att få lite julkänsla, och för att det är fint :)

Mums!

Senare på kvällen hade vi glöggmys och kitteln fick C i julklapp...funkar super!

Efter mat och julklappsöppning tände vi massa ljus och kollade på film (duplicity) men jag somnade efter 45 minuter så fråga inte mig om den var bra ;)

Av älskling fick jag nya handdukar, ljuslyktor med tillhörande ljus, julservetter...

...och tre jättefina halsband.

Tack gos för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0