Kaninungar säljes

Nu har jag lagt upp en annons för våra kaninungar och den hittar ni här! La även in den här så kan ni läsa om ni har lust. Vid kontakt är det alltså min kompis som kommer få tillbaka kaninungarna nu i helgen då jag åker bort över jul.

(En av de tre honor som säljs, den grå-fläck-vita är redan såld som jag också visat bild på förut)

Vi är tre grå dvärgvädurar som är redo att flytta från och med juldagen då vi är 7 veckor.
Vi är alla honor som varje dag har fått motion, kel och mys.
Vi kan bo tillsammans eller ensamma så länge vi får det vi behöver.

Vi kostar 250:- styck eller två stycken för 350:-

Vid intresse kontakta mig via telefon eller mail:
076-2344866
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0