Idolfinal

Erik eller Calle

Vem vinner?


Idolfinal nu ikväll och jag sitter bänkad. Alltid roligt att se finalen och denna gång hejar jag nog på Erik samtidigt som att jag inte vill att han vinner då det alltid (nästan iaf) går bättre för tvåan. Den enda som jag tycker har lyckats någonsin i Idol på riktigt är ju Agnes. Hon har slagit i Storbritannien nu också. Go Agnes!

 

Men nu är det som sagt mellan Erik och Calle det står och vem jag tror står som etta ikväll? Erik såklart.

Nyss sjöng alla idoler som har åkt ut och jag förstår fortfarande inte hur Rabih kunde komma med, var juryn tondöv precis när han sjöng eller vad hände?

 

Update: Erik vann! Grattis får man väl säga och han kommer nog lyckas inom musiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0