Gos med bebisarna

Gissa vilka som kom till mig idag? Jo mina små tussbollar- kaninbebisarna närmare bestämt. Nu ska jag vara "barnvakt" en vecka och Lucas får då bo hos Camilla för annars blir han alldeles tokig av hormoner ;)
Passar ju även bra då Camilla ska passa honom över jul som sagt. Nu är de alltså här och vi har gosat hela kvällen.

Svårt att veta hur mycket olika tid man ger till de gråa de då är exakt likadana förutom att en av dem är lite större än alla andra så det blir bara två att hålla reda på- alla ska ju få samma gos :)


Här är jag och Maggie den större kaninenbebisen som Camillas kusin så fint har döpt henne till.

och här är lillskiten som vi tror är en kille.
Update: "Pojken" visade sig vara en flicka det med :)

Ska förövrigt gå och kolla könen på de nu i veckan på djuraffären. Vi fick lära oss förra gången hur man ser det men bättre att vara helt säker när vi sedan ska sälja dem. Kanske skulle ta och göra det redan imorgon så att jag kan lägga upp en annons sen.

Någon som är intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0