Godmorgon

Godmorgon! Från början tyckte jag att det var jobbigt att inte börja skolan förrän klockan två idag men efter sovmorgon, dusch och lite plugg känns det himla bra. Sätter man bara igång dagen kan man hinna med både det ena och det andra innan det är dags att åka till skolan.

Går till klockan fyra idag och sedan ska jag hem och dammsuga lite snabbt (om jag inte hinner det nu innan) för ikväll kommer mamma och pappa på middag hos mig. De kommer även för att titta på kaninbebisarna så det ska bli skoj att visa upp dem :) Så fruktansvärt söta!

Nu ska jag fortsätta läsa en (lång) artikel till lektionen idag och sen börja styra upp mig själv lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0