Vem juckar och vem tar emot bäst? ;)

Godmorgon höll jag på att skriva med nu är det ju snart eftermiddag. Jag vaknade redan vid tio så jag har varit uppe ett tag. Blev inte något mer inlägg igår, tiden räckte inte till. Festen igår var iaf trevlig.
Vi drack cider och vin och pratade med hennes vänner osv. Senare på kvällen blev det lekar och jag vart lite nervös när jag var den som skulle jucka bäst..ja, ni läste rätt. Camilla fick bli vigast och en annan tjej i laget den som tog emot bäst. Låter helt sjukt kanske men bilderna nedan visar vad de menade med det.

Blev rätt tidigt igår vilket var rätt skönt och idag är jag inte bakis alls = väldigt skönt. Finns fortfarande pengar kvar i plånboken och det uppskattas väldigt mycket då jag är pank nu innan lön. Fick inte någon lön i juli så nu ser jag framemot onsdag!


Födelsedagsbarnet och hennes klasskompis

Camilla och Sophia

Camilla lekte rockare eller nåt sånt när de spelade rockmusik...

Tränar på att jucka fram en colanapp till en tjej i mitt lag...

Det visade sig dock att man skulle stå åt andra hållet. Jag tror att vi kom tvåa på denna gren så nog var vi duktiga på att jucka och ta emot ;) hahaha

Camillas gren var limbo och det är hon bra på och slutade som trea.

Den här killen (!) vann dock limbotävlingen, grymt jobbat!

Och gissa vad? Vårt lag vann hela tävlingen och fick dela på en skumpa!

Vi valde dock att dela med oss till andra också så snälla som vi är =)

Nu ska jag in till stan och möta syrran innan hon åker hem till Göteborg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0