Tell me how you are gonna breath without me?

No air- Chris Brown feat Jordin Sparks


Hej på er! Har inte blivit nån vidare uppdatering. Igår åt jag kräftor och hade tjejmys med Camilla hemma hos mig, mer om det imorgon. Idag, eller snarare nu ikväll ska jag ut på söder och ta ett glas med pojken min.

Vi var sugna på att komma ut lite bägge två men någon sen kväll tror jag inte att det blir. Sitter och lyssnar på låten ovan och självklart är den lite uttjatad tycker jag men fortfarande bra.

Känns som att jag bara skriver för skrivandets skull just nu så nu slutar jag.

Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; Kul att den passa :D

2009-08-30 @ 18:45:10
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0