Mycket

Kände att det nog var dags att skriva ett inlägg nu, inte blivit av på ett tag. Nu i veckan jobbade jag på Camillas förskola och efter jobbet har jag varje dag målat mitt sovrum = helt slut, därav den dåliga uppdateringen.
Nu är det iaf äntligen helg och sovrummet ser helt okej ut men tror att jag ska måla en gång till iaf så blir det nog perfekt.

Just nu sitter jag hemma hos mig med en sovandes Axel i sovrummet. Idag har jag nämligen varit barnvakt åt honom och vi har varit i parken och hos Camilla för att titta på kaninbebisarna som nu är två veckor gamla. Sjukt söta var dem och jag ska lägga in bilder så fort jag får in bilderna på datorn (imorgon kanske).

Nästa vecka är jag ledig och då ska jag vila upp mig och träffa lite vänner innan skolan börjar veckan därpå. Dags att ta tag i sig själv alltså!

Hösten är som ni kanske märkt också på ingång och det är dags att byta garderob...men inte riktigt än, solen värmer ju faktiskt fortfarande lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0