Kvällsprat

Efter lite kvällsprat med min gullis har jag nu lagt mig i sängen. Tänkte läsa lite blogginlägg om det kommit in några nya och sen kolla lite film innan jag ska sova. Imorgon är jag ledig och då blir det sovmorgon för min del.
Nu på kvällen känner jag förkylningen dra sig framåt så det passar nog bra med en god natts sömn sen.

För övrigt är jag på världens shoppinghumör varje dag och tror på nåt konstigt sätt att jag är gjord av pengar. Men det är ju tyvärr inte sant och innan jag har fått faktura från H&M och Nelly så väntar jag nog med fler inköp.
Frågan är om jag nånsin kommer känna mig nöjd? haha

Träning har också kommit på tal på sistone och jag och Camilla har bestämt oss för att börja träna igen tillsammans. Hoppas bara att det håller bättre än vad det har gjort andra gånger. Inte köpt något träningskort än så vi kan ju börja med det ;)

Godnatt alla raringar där ute, hoppas ni drömmer sött inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0