Jobb och grillning

Igår jobbade jag hela dagen och efter det åkte flera av oss på jobbet hem till Anette för lite grillning. Roligt att träffa de från jobbet lite utanför arbetet också.
Största höjdpunkten på kvällen var dock när Sanna kom med lilla Tilde. Malin, jag och Sanna arbetade tillsammans på en småbarnsavdelning ett år innan jag började plugga och vi kom väldigt bra överens tillsammans. Nu har Sanna fått en söt liten dotter och igår var det alltså första gången jag såg henne =)

Jag hade köpt fläskkarré som jag la i lite marinad strax innan jag blev upphämtad med bil. Kvällen blev hur trevlig som helst, tack Anette som bjöd dit mig!


Vi fick ta med det vi ville grilla och dricka men Anette med döttrar hade fixat en massa gott att ha till, hur gulligt som helst!

Tilde i egen hög person. Väldigt snäll bebis som låg och sov hos mig och Malin. Snuttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0