Fina blomma


Min fina orkidé hemma fotad med syrrans systemkamera

Ätit god middag och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll ska jag mysa med pojken min. Går det någon bra film ikväll tro?
Imorgon skulle jag vara ledig men de ringde från jobbet alldeles nyss så imorgon blir det jobb istället.
Bra att tjäna lite pengar för man vet aldrig hur mycket jobb man får vissa månader.

Förhoppningsvis ska vi även med familjen åka på en liten resa i oktober och då är det bra att ha en lite besparing tills dess. Tråkigt egentligen att allt alltid handlar om pengar. Kanske inte behöver vara så men oavsett om jag har mycket eller lite pengar så är det alltid någonting med det jag tänker på..hmm.




Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; haha helt sjukt :D

2009-08-24 @ 17:24:31
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0