Blaj

Ikea idag gick bra förutom att de såklart inte hade tv-bänken som jag ville ha och när jag frågade så skulle den komma in imorgon (!), vadå störande. Aja, ska ringa imorgon bitti och isåfall hämta den då innan pappa måste ha bilen.
Skulle lämna den idag men pappa sa att jag kunde ha den tills imorgon. Inte mig emot.

Blev en del shopping iaf och jag hade ju lovat bilder men då jag inte lämnade bilen idag så var jag heller inte hem till mamma och pappa och förde över bilderna. På min dator går det nämligen inte att installera programmet då det står att en annan installation måste avslutas först. Konstigt då jag inte har något som håller på att installeras....


Aja, hur som helst så får ni se bilderna imorgon. Och förresten, herregud så söta kaninerna var. Små bebisarna, vi tror iaf att det är en pojke och tre flickor då flickorna tydligen brukar likna mamman i färg och tvärtom. Behöver ju inte vara så men vi får se längre fram.

Nu tittar jag på Unga mödrar och sen ska jag träffa C. Imorgon är det fredag och äntligen helg då C är ledig. Nästa vecka jobbar jag...blir skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0