1 vecka kvar

Hej på er! Höll på att skriva godmorgon men insåg att klockan var lite för mycket för det. Nu har jag en veckas ledighet kvar innan jag ska jobba på Camillas jobb i en vecka.

Igårkväll var jag som sagt hos C och tog cykeln dit på kvällen och hem imorse vid halv åtta. Ganska uppigande men när jag kom hem var jag så hungrig så att jag mådde illa och ingen dricka hade jag med mig heller när jag cyklade- bra att komma ihåg till nästa gång.

Natten har inte bjudit på den bästa sömnen för varken mig eller C så imorse när jag kom hem åt jag frukost och sen sov jag på soffan i två timmar. Drömde massa konstigt så den sömnen var inte heller så skön... men men, idag skiner solen och värmen har stigit. Har hittintills bara varit ute och handlat men ska snart röra mig in mot stan för att köpa studentåkkort och kolla lite på H&M då presenkort på 150:- dök upp från Gratiskläder häromdagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0