Tisdag 7 april

Godmorgon! Känner mig betydligt bättre idag. Vila och sömn gjorde nog susen.
Idag blir det plugg för min del då jag inte gjorde ett *bip* igår. Men först måste jag åka till centrum och lämna igen en film och köpa mat till Lucas. Han ligger förövrigt som vanligt under soffan och sover nu så jag tror nog att jag lämnar honom där medan jag åker iväg. Annars brukar jag alltid låsa in honom i buren igen men hela dagen igår låg han under soffan i princip så det är nog ingen fara.

Fick aldrig något svar av min tjejkompis som flyttade igår men jag hoppas att det gick bra för dem iaf!
Underbart väder är det idag med..funderar på om jag kanske ska ta en cykeltur hem från Farsta sen då min cykel står hos mamma och pappa. Vi får se...

Nu startar jag dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0