sol

Vilket underbart väder vi har! Blir helt till mig. Igårkväll hade jag och pojken världens mysigaste (och roligaste) kväll på söder. Träffade på en bekant, strosade runt på gatorna och bara njöt. Idag blir det Skansen med Camilla. Hennes kusin ska ha ett cirkusuppträdande. Ska bli mysigt att åka dit och speciellt i detta väder. (Gud vad jag tjatar). Förhoppningsvis kan man även få lite färg idag men någon solkräm tror jag inte att jag smetar på mig..bränner jag mig så bränner jag mig helt enkelt. Inte för att jag tror att det kommer hända.
Ikväll ska jag på inflyttningskalas och sen blir det kanske utgång igen, vi får se...

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: åh tack så jättemycket!!=)

2009-04-25 @ 15:27:13
URL: http://juulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0