sjuk?

Måndag idag och inget jobb eller skola för mig idag. Kanske är lika bra med tanke på att jag känner mig kass idag. Snorig som attan och säkert feber på det också. Orkar knappt röra mig här hemma, än värre att gå till affären och köpa lite c-vitamin.
Jag skulle egentligen hjälpa en kompis och hennes pojke att flytta idag men jag tror nog att jag får skippa det. Känns inte alls bra det här och tråkigt att inte kunna vara med men å andra sidan skulle jag nog inte vara till så mycket hjälp idag ändå.
Just nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och vila..kanske ska ta och göra det.

Ja ni, jag vet inte..alla har vi ju dåliga dagar men varför ska man behöva må kasst när det är 10 grader ute och sol. Vill vara pigg och kunna gå ut då istället. Usch vad tråkigt...

Savage Garden- The animal song

Lyssnar på gammal musik här hemma...satsar på att krya på mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0