saknar mina småpojkar



Gud så stor saknaden kan vara efter de här små söta pojkarna. Gjorde ett litet collage för en stund sedan i programmet picasa 3. Det var länge sedan det gick såhär lång tid sen när jag såg dem sist. L & A ska jag hämta på dagis två dagar nästa vecka och E tänkte jag låna någon dag och hitta på nåt skoj med. Kanske tar alla killar då förresten.

Låter kanske lite fånigt men jag tycker att vi har ett väldigt speciellt band jag och killarna. E har jag som jag skrivit förut haft väldigt mycket från att han var fem månader t.o.m 3 år och L & A har jag passat ofta och hämtat på dagis någon dag i veckan sedan ett år tillbaka ungefär. Innan dess var jag "bara" barnvakt nångång då och då.

Ni betyder allt för mig gullungar och vi ses snart igen! Puss puss, Elin älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0