Ledig idag



Ledig idag för det blev inge jobb idag och skola har jag inte förrän på fredag. Det är ju skönt men vet inte riktigt vad jag ska hitta på bara. Alla andra är ju på jobb osv. Igår hämtade jag L & A från dagis efter jobbet. Mysigt att träffa de igen och det dröjer inte alls längeP till nästa gång heller för imorgon ska jag hämta de igen.

Viggo, mitt fjärde kusinbarn är det på bilden ovanför. Detta är från helgen då vi var i Härnösand. Förhoppningsvis får jag träffa den här killen i maj när vi åker till vårt landställe uppe i Norrland. Dröjer alldeles för länge mellan varven tycker jag!

Ska nog ta en sväng till Farsta C och köpa lite grejer till Lucas, spån och sånt. Pank är jag egentligen så någon annan shopping får det inte bli tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0