Långfredag

Ja igår satte påskledigheten igång och jag kan inte njuta mer, speciellt när vädret är så fint. Väldigt mycket tjat om väder på sistone men ni håller säkert med mig att det känns väldigt skönt att slippa vinterjackor, skor, mössor osv =).
Träffade C igår och imorse var det så härligt att kunna sova ut tillsammans och sen bara ligga och mysa i sängen utan att behöva stressa iväg till skola eller jobb. Myspys helt enkelt!

Är hemma och för tillfället står det potatisklyftor i ugnen och snart ska jag börja steka lite marinerad fläskfilé. Inte någon påskmat direkt men supergott iaf. Kommer nog inte bli någon påskmat för mig om jag inte skulle bli bortbjuden nånstans men det tror jag inte. Alla verkar ha det späckat med planer i helgen!

Nu till maten, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0