Ingen bra dag



Igår satt jag på balkongen och solade en liten stund. Mest för att få njuta av värmen..någon färg fick jag inte för jag satt inte där så länge och sen var klockan fem som sagt. Idag har jag gömt mig inne hela dagen, bakis med andra ord.
Känns väldigt tråkigt måste jag säga när solen är framme men men. Jag och Camilla var ute igår och träffade bland annat en gammal klasskompis, Mika, och sen hoppade även Malin fram helt plötsligt så det var skoj.

Jag lånade Camillas stövlar och fick så jävla ont i fötterna så att vi fick byta skor när vi skulle hem sen.
Just nu känns inte min tillvaro så jättekul om jag får säga det själv och det beror inte på att jag har varit bakis.
Känner mig rätt ensam, men missförstå mig inte nu, jag och pojken har inte gjort slut, nej kan få den känslan ibland bara. Något ni känner igen er i?

Blir väl till att titta på någon film nu och sen ska jag gå och lägga mig. Hoppas på en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0