Hemska människa

Usch, har precis suttit och läst en blogg som handlar om en nu ensamstående mamma och hennes två barn T och E.
Hon skriver om hur de försöker komma tillbaka till vardagen efter övergreppet mot T av sin egen pappa.
Kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är över att detta har hänt dem. Hur kan man vara så hemsk att man utnyttjar sitt eget barn sexuellt? Hemska människa!
Att sedan hjälpen från samhället är oerhört dålig är ju fruktansvärt. T vill inte längre gå till skolan då hon blir mobbad av andra barn. Hora, hur känns det att bli knullad av din egen pappa? Nu måste jag även påpeka att dessa barn går i ettan. Vart har de lärt sig dessa ord? Det tog emot att skriva det där, det gjorde det verkligen. Mår illa bara jag tänker på vad idioten har gjort mot sitt och två andra barn.

Rättegången mot mannen startar den 27 april och det finns goda förutsättningar att han blir dömd.
Jag tycker även att det är modigt av mamman att skriva om detta då hon hela tiden möts av människor som påstår att hon är en dålig mamma som bl a håller T hemma från skolan.
Jag tänker på er och hoppas att ni en dag kan få uppleva ett "normalt" liv igen.

Vill ni också gå in och läsa hittar ni bloggen här!

Kommentarer
Postat av: L

Hej!!

Tack för länken och det var fint skrivet av dig.

Ha det så bra.. Kram L

2009-04-15 @ 19:13:27
URL: http://www.metrobloggen.se/ettdjupt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0