Glad Påsk

Det blev inte en så lång arbetsdag som jag hade tänkt mig. Barnen gick hem tidigare än vanligt då det är påskhelg så jag slutade kvart över fyra istället för sex, wohoo =)
Nu sitter jag hemma och har precis läst ikapp alla bloggar på bloggkoll, ska ta mig en dusch snart för att sedan åka in till söder och möta upp min pojk. Vi tänkte gå och ta ett glas nånstans där och ha det lite myspys.
Vädret började bättre till sig på eftermiddagen så det verkar som att det kan bli sol i helgen. Har ju stått det i tidningarna men man vågar ju aldrig lita på det fullt ut.
Har inte så mycket att skriva så istället kan ni få se bilder från när vi var ute och åt efter Bounce showen för nån vecka sen:


Mamma där bakom och så min söta syrra =)

Camilla försöker sig på en sexig blick..lyckas ganska bra iaf ;)

Min fina vän

Hmm..vart tog resten av bilderna vägen? Aja, får kolla det en annan dag för nu ska jag som sagt duscha.
Glad Påsk allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0