Födelsedagsshopping



Jag köpte födelsedagspresent till mig själv idag också. Ett par slitna jeans för 399:- och en tröja 149:-, båda från Gina Tricot. Mina ursäkter är att jag har ju varit så himla bra på att plugga idag och sen är det ju min födelsedag idag :) Bra ursäkter tycker jag iaf ;)

Har inte slutat plugga än men nu har folk ringt och grattat mig om vart annat så det blir avbrott hela tiden så jag får fortsätta lite senare när jag pratat klart med C i telefon och när pappa har varit här. Han ska nämligen komma med mina presenter idag som jag inte orkade bära med mig på bussen hem.

Kommentarer
Postat av: emma

Ååh, du har köpt dom jeansen jag vill ha. Använd dom väl nu och sälj dom vidare till mig sen :P haha.



Ja, testa, tegelbruket är grymt roligt :)

2009-04-28 @ 18:45:39
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0