Currypilaff



Dagens middag ovan, currypilaff. Mumsigt är det men det kanske inte ser så gott ut på tallriken,haha. Curry, räkor, ananas, matlagningsgrädde, citronsaft, fiskbuljong och tomatpuré ifall någon vill testa ;) Jag följer inga speciella mått med curry men jag brukar ta en halv fiskbuljongtärning och ca 1 msk tomatpuré till 3 dl matlagningsgrädde.

Nog med matsnacket. Bloggar på väldigt bra idag tycker jag men nu har jag kameran igen så då gör det saken mycket roligare. Fick veta att pojken min inte slutar jobbet förrän vid 21.00 idag pga föreläsning för jobbet så det blir nog ingen träff ikväll :(. Igår var vi helt slut båda två och imorgon ska jag hämta mitt andra kusinbarn och då vet jag inte när jag kommer hem..saknaden kommer vara stor,hihi.

Idag har jag faktiskt varit duktig och gjort vfu- uppgiften på en gång istället för att sitta och stressa med den på fredag. Tvättat lakan och handdukar har jag gjort också. Ibland känner mig som värsta hemmafrun, minus barnen och mannen då såklart ;)haha

Börjar bli ett väldigt långt inlägg så jag slutar nog nu!

Vill du följa bloggen så klicka här--->Follow you can be anywhere in your life when it begins

Kommentarer
Postat av: emma

Älskar currysås :)



Hur e läget då? Bebisbilderna kommer, haha, men har inte så många inlagda på nya datorn, och den som står kvar hos Stefan har kraschat och han har inte råd att reparera den :S

2009-04-22 @ 22:31:00
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0