Trött jag blir

På mitt internet alltså. Funkade att ansluta men inte att gå in på nån sida..hmm, aja det är väl sånt man får ta när man glider på nån annans :P

Nu är jag alltså i Farsta hos mamsen och papsen fast de är inte hemma utan på väg hem från Budapest där de varit sen i torsdags. Skulle ta undan lite post och grejer så jag passade på att läsa lite bloggar och uppdatera här istället.

Var även i Farsta C en stund och tittade på träningskläder och hittade ett par 3/4 byxor från Stadium. Jag har fått för mig att det ska vara mycket skönare att träna i så nu äger jag ett par. Skulle även vilja ha nya t- tröjor, nåt linne och nya skor men det får vänta för nu har jag shoppat klart för månaden (tror jag iaf). Pengarna ska ju räcka till annat också.

Nehepp, nu ska jag kolla när bussen går hemåt.
kram på er

Kommentarer
Postat av: Kikki

Lite nervös börjar jag nog bli.

Fick en blödning alldeles nyss och ringde till förlossningen och troligtvis är det på G, men det kan fortfarande ta hur lång tid som helst...

Usch pirrigt!

2008-09-14 @ 17:01:10
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0