The start of something new

Behöver verkligen nya jeans då mina tappar formen efter bara en dags användande vilket innebär att jag antingen bär de ändå men får dra upp de hela tiden så fort jag böjer eller sätter mig ned eller så slutar det med att jag får tvätta de ofta vilket man inte heller vill.
Har precis kollat på H&Ms hemsida och såg några fina där som jag tror att jag ska gå och kika lite närmare på.


Alla par kommer som sagt från H&M och kostar 398:- st vilket jag tycker är ett väldigt bra pris på jeans då jag förut alltid la minst 800:- för ett par. Grymt helt enkelt!
Men nu är det ju så att jag inte kan köpa alla tre så jag tänkte fråga er.
Vilka tycker ni var finast?

Kommentarer
Postat av: josefin

ja det är rätt! Hoppas att det funkar denna gången! Annars har jag en annan mail som jag nästan alldrig är inne på som du oxå kan testa att skicka till, [email protected]

2008-09-30 @ 19:19:31
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/
Postat av: josefin

hej igen! aa nu funkade det! Tror att armbanden kan vara klara i slutet av veckan eller i början av nästa... Meddelar dig då! :D

2008-09-30 @ 19:35:07
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0