Söndag

Så var det redan söndag, helgerna går alldeles för fort!
Idag blev det lång sovmorgon till klockan 11. Kom inte hem förrän kvart i 4 inatt/imorse så sömn behövdes. Gjorde några sista justeringar på mitt arbete som jag ska lämna in imorgon och nu ska jag snart ta och äta lite. Vrålhungrig just nu!
Är bjuden på söndagsmiddag hos föräldrarna vilket passar bra då jag ändå ska dit och skriva ut arbetet.

Egentligen skulle man ju vilja gå en promenad i det fina höstvädret men just nu känns det som om att jag skippar det idag. Ska ju vara ute hela dagarna eftersom min praktik börjar igen imorgon. Det ska bli så kul att komma dit igen och få pussa på de söta små barnen. Längtar!

Vad gör ni idag då?

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Jotack det är bara bra här med :) Har jobbat hela dagen men nu är jag hemma också slappar.



Om du klickar på min profilbild kommer du till min webshop! :D Fotot är modellbild för ett smyckesföretag som jag sammarbetar med som heter Pandia :) (www.pandia.se)

Kram

2008-09-28 @ 17:19:01
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0