so much to do...

Ett dygn är ju bara 24 timmar så hur sjutton ska man hinna med allt man vill/måste göra och inte bli helt slut?
Jag kanske prioriterar lite fel just nu ikväll men jag är helt slut och nu börjar ju Idol vilket är himla kul de första avsnitten så då väljer jag att se det istället för att sätta mig och göra en uppgift till imorrn.
Illa, jag vet men ibland måste man få göra så. Uppgiften hinner jag nog skriva ner lite snabbt under föreläsningen imorgon.

Hösten är här som sagt, idag ösregnade det hela dagen men helt plötsligt skiner solen och man vill ta av sig jackan. Hänger inte riktigt med. Hösten kan vara okej tycker jag när solen skiner och träden är så färglada och fina. Nu är det ju bara ett problem, jag vill ha lite koftor för jag äger inte så många fina.
Kan ni ge mig nåt tips på nån fin som inte kostar alltför många hundralappar?!


Den här koftan/tröjan tycker jag ser himla mysig ut men är inte säker på om jag vill ha den eller inte.
Är du själv sugen så hittar du den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0