Skola idag

Skola idag men börjar inte förrän klockan tolv. Vaknade av mig själv vid tjugo över åtta och det är ju helt underbart när man gör det. Åt frukost, duschade, plattade håret osv. Skönt med en lugn morgon helt enkelt!

Idag är det redovisning som gäller och sen ska jag söka upp mina fastighetsskötare. Det är nämligen så att jag börjar bli lite orolig om det är nåt som har hänt min granne två portar bort. I fyra dagar har h*ns tv stått på och lyst blått och det kanske inte är konstigt i sig men varför stänger man inte av den?!
Aja får en skum känsla i kroppen och känner att jag måste lite på min magkänsla som säger att det är nåt konstigt.
Låter kanske helt flummigt men berättar mer sen för nu ska jag ta nåt mer att äta innan jag drar till skolan.

Hörs ikväll.bye bye for now

Kommentarer
Postat av: stylemind

hej! fin blogg du har, hoppas du får ne fin dag också :)



jenny från stylemind

2008-09-25 @ 16:59:15
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0